Alo 170 Bilgi Edinme
ALO 170 hattını aradığınızda yanınızda kimliğinizin bulunması işlem süratlilığı açısından önem taşır.
ALO 170’i ilk kere aramanız halinde isim, soyisim, TC kimlik numarası, doğum zamanı, doğum yeri şeklinde bilgileriniz istenmektedir. Bu bilgilerin istenme nedeni, sonraki aramalarınızda işlemlerinizin daha hızlı yapılabilmesine olanak sağlamasıdır.
ALO 170 hattını aramanız halinde, adınıza bir müracaat oluşturulmakta ve müracaat takip numarası verilmektedir. 3 iş günü sonra yine arayarak başvurunuzla ilgili bilgi alabilirsiniz.
Başvuru takip numaranızı kimselerle paylaşmayınız.
ÇSGB, SGK ve İŞKUR mevzuatlarıyla ilgili her türlü bilgiyi ALO 170’i arayarak öğrenebilirsiniz.
ALO 170 aracılığıyla işyeri tarafından ödenmeyen normal çalışma ücretleri ve fazla mesai ücretleri ile ilgili şikayetler alınmaktadır. İstenen bilgiler; İşyerinin ünvanı, işyerinin açık adres bilgisi, işe giriş-çıkış tarihinizdir. Kayıt dışı istihdam şikayetleri ALO 170 aracılığıyla yapılabilmektedir. Denetimlerin yapılabilmesi için, şikayet edilecek işyerinin ünvanı, açık adres bilgisi ve sigortasız çalışan kişilerin isim bilgilerini ne olursa olsun biliyor olmamız gerekmektedir.
ALO 170 vesilesiyle “işe giriş-çıkışlarınızı” kimlik bilgilerinizle anlık öğrenebilirsiniz.
ALO 170 hattı aracılığıyla anlaşmalı boşanma şikayetleri alınmaktadır. Denetimlerin sağlıklı yapılabilmesi için, anlaşmalı boşanma yapan kişilerin isim soyisim, TC kimlik numaraları ve beraber yaşadıkları evin açık adres bilgilerine ihtiyaç duyulmaktadır.
Rapor ücretinizin ne vakit ödeneceğini öğrenmek için; rapor tarihlerinizle beraber ALO 170’i arayabilirsiniz.
Emeklilik tarihinizi öğrenmek için T.C Kimkik numaranız ile aramanız kafi.
Diğer İlgili konular:
Alo 170 başvuru Sorgulama
SGK İşveren Şikayet
SSK Girişim yapılmış oldumı
SGK Şikayet
Antalya SGK Emeklilik müracaat takip edeni
Etiketler: ALO 170, alo 170 hakkında data, alo 170 data, alo 170 ne işe yarar
Genel
Bekir Toraman diyor ki:
24 Kasım 2015, 15:25
iyi gunler,
Gunlerdir internetten SSK- 4a’dan emeklilik basvurusu yapmaya ve canli destekten bilgi almaya calisiyorum. Sistem Calismiyor mu?
Internetten ” Tahsis Talep ve Beyan Taahhüt Belgesi” gondermek isterim. Islem nihayetinde ” Suan hizmet veremiyoruz, Lutfen sonrasında deneyiniz” mesaji cikiyor. Hicbir sekilde basvurumu yapamiyorum.
Ayrica, canli destek almak istiyorum o da olmuyor. Oturum actigimda ilk mesaji yazip gonderdigimde ” Isteginiz uzerine gorusmeniz sonlandirildi” mesaji ile gorusme kesiliyor.
Neden acaba? Eger sistem aktif olarak calismiyor ise lutfen informasyon verebilirmisiniz. Cunku bosuna ugarsip süre harcamak istemiyorum.
Tahsis Talep ve Beyan Taahhüt Belgesini posta ile gonderecegim adres konusunda yardimci olabilirmisiniz.SGK kaydim Konya iline dahil.
Yardimlariniz icin tesekkur ederim.
Yorumlar
Yorum Gönder